Friday, October 8, 2010

01 : Pengenalan

Selamat datang ke blog saya!

Blog ini saya tujukan kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk mengambil gambar. Ambil gambar anak-anak, gambar keluarga, gambar suami/isteri, gambar bunga di taman anda, gambar rumah baru anda dan berbagai lagi.

Tapi, saya bukan ingin mengajar anda untuk menjadi jurugambar professional. Saya cuma ingin memberi sedikit panduan agar gambar yang kita ambil boleh menjadi kenangan sepanjang hayat.

Saya juga ingin memberi keyakinan kepada anda bahawa anda tidak perlu berbelanja beribu-ribu ringgit untuk mendapat gambar yang bakal menjadi kenanagan sepanjang zaman. Saya akan beri keyakinan kepada anda apa saja kamera yang anda gunakan, anda tetap boleh mendapatkan gambar-gambar nostalgia anda.

Anda telah bersiap sedia? Mari kita mulakan...........................

ps/
  • Saya suka ambil gambar
  • Saya bukan jurugambar professional
  • Saya orang biasa, seperti anda!

No comments:

Post a Comment