Friday, October 8, 2010

02 : Pecah ruyung

Cantik tak gambar bunga ni?

Mungkin tak secantik gambar yang diambil oleh jurugambar professionl tapi cukup sifat bukan? Gambarnya jelas, cukup terang, terperinci (nampak segala lengkok dan alur kelopak bunga itu).

Anda teringin tak untuk mengambil gambar dan hasilnya seperti ini?

Untuk pengetahuan anda, saya ambil gambar ini dengan perkakasan yang amat minima, iaitu menggunakan sebuah kamera kecil berharga RM500 sahaja.

Saya yakin, jika anda mempunyai sebuah kamera seperti kamera saya itu, anda juga boleh menghasilkan gambar-gambar yang cantik dan akan menjadi kenangan sepanjang hayat.

Telah saya katakan di perbincangan lalu, anda tidak perlu berbelanja beribu-ribu ringgit untuk merakam gambar-gambar yang menarik. Adakah anda percayakan saya sekarang?

No comments:

Post a Comment